Gāzes iekārtu paaudzes

Pēc darbības principa iedalās vairākās paaudzēs, Latvijā, Baltijā, Polijā, Vācijā un pat Itālijā vispopulārākā irceturtā, jeb sequentālā iesmidzināšana ar dažādiem uzlabojumiem.

 

1. paaudze - Mehāniskas sistēmas ar vakuuma vadību, kuras uzstāda benzīna dzinējam ar karburatoru.

 

 

2. - Mehāniskās sistēmas, ko papildina elektroniska dozēšanas ierīce, kas strādā pēc atgriezeniskās saites principa ar skābekļa satura devēju (lambda zonde).

 

Tās uzstāda automašīnām, kas aprīkotas ar inžektoru dzinējiem un izstrādāto gāzu katalītisko neitralizatoru.

3. - Sistēmas, kas nodrošina izkliedētu sinhronu gāzes iesmidzināšanu ar sadalītājdozatoru, kuru vada ar elektronisku bloku.

 

Gāze tiek padota ieejas kolektorā ar mehānisku sprauslu palīdzību, kuras atver virsspiediens gāzes padeves maģistrālē.

 

 

4. - Secīgās izkliedētās gāzes iesmidzināšanas sistēmas ar elektromagnētiskām sprauslām, kuras vada pilnveidots elektroniskais bloks.

 

Tāpat kā iepriekšējās paaudzes sistēmā, gāzes sprauslas uzstāda uz kolektora tieši pirms katra cilindra ieejas vārsta.

Pirmās un otrās paaudzes sistēmām ir virkne trūkumu, un tās neatbilst pašlaik spēkā esošajiem ANO EEK standartiem. Ar tādām sistēmām aprīkotu automašīnu atgāzu toksiskums parasti ir normu Eiro-1 līmenī, kuras Eiropā bija spēkā līdz 1996. gadam, un tikai atsevišķos gadījumos tuvojas Eiro-2 normām. Sakarā ar to gāzes iekārtu ražotāji ir izstrādājuši trešās un ceturtās paaudzes sistēmas.

 

Sistēmas ar izkliedēto gāzes iesmidzināšanu ir konstruktīvi sarežģītākas. Tomēr salīdzinājumā ar mehāniskajām sistēmām tām ir virkne priekšrocību:

  • precīza gāzes padeves dozēšana;
  • salīdzinosi mazāks degvielas patēriņš;
  • dzinēja jaudas samazināšanās atkarībā no sprauslām par 3-15%
  • (1.-2. paaudzes sistēmām - 20-30%);
  • atgāzu toksiskuma samazināšanās eiro-3 līdz eiro-5 normām;
  • maisījuma liesināšanas režīmu neesamība, kuri noved pie krasas ieejas un izejas vārstu temperatūras paaugstināšanās un to bojājumiem.

 

5. paaudze - Šķidrā iesmidzināšanas sistēma: jau pie mums!!!

Piedāvājam un uzstādam Itāļu uzņēmuma ICOM iekārtas.

 

Daudz klientu uzdod jautājumu: Kas tad ir slavenā Piektā paaudze?

Īsumā aprakstīšu tās uzbūvi, lai Jūs netiktu maldināti:

No Gāzes Balona ar sūkņa palīdzību ar augstu spiedienu pa gāzes magistrāli gāze tiek padota tieši sprauslā un tālāk cilindrā bez sildīšanas reduktorā (sistēma strādā bez reduktora!).

Tātad 5 paaudzes sastāvdaļas:

1. Balons "ICOM" kurā atrodas augstspiediena sūknis (balons vizuāli savādāks kā ierasts).
2. Divas Augstspiediena magistrāles (viena uz dzinēju, otra padod pāri palikušo gāzi atpakaļ uz balonu).
3. Zem dzinēja pārsega NEATRODAS reduktors bet salīdzinoši maza izmēra sadalītājs.
4. Gāzes sprauslas ICOM. 

Iekārtas apkope ir jāveic ik katrus 20.000km. Apkope izmaksās Eur45.

                                                    ****************

6. paaudze kura domāta tiešās iesmidzināšanas dzinējiem:

Piedāvājam un uzstādam Itāļu uzņēmuma ICOM iekārtas.

 

 FSI,TSI,TFSI, GDI, EcoBoost, JPG utt.

Sistēma strādā bez gāzes reduktora un gāzes sprauslām. 

Sistēma strādā ar oriģinālajām rūpnīcā uzstādītajām benzīna sprauslām.

Auksts dzinējs tiek iedarbināts ar gāzi (benzīna ekonomija!).

Benzīns tiek izmantots tikai brīdī kad balonā beidzas gāze.

Papildus eļļošana/dzesēšana  nav nepieciešama..

Sistēmas izmaksas atpelnās uz nepilniem 30.000 km.

Iekārtas apkope ir jāveic ik katrus 20.000km. Apkope izmaksās Eur45.

Piedāvājam un uzstādam Itāļu uzņēmuma ICOM iekārtas.